Sprinty amerik
Hořovice 2003
05.07.03

 

V této sezóně se povedl realizovat jednomu z klubů amerických automobilů poměrně originální nápad jak oživit poslední dobou stagnující zájem o klasické srazy amerických vozů. Sprinty amerik jsou nápadem, který nebyl nikdy realizován a tak bylo mou povinností vyzískat cenné zkušenosti a vidět taky něco jiného než jen staticky postavená auta někde na parkovišti. Mimo samotných sprintů se urodilo i několik velmi zajímavých aut, které sice ambice na výhru ve sprintech neměli, přesto jsou více jak zajímavá a zaslouží si bližší komentář.

 

IMG_1135.JPG DSC03174_2.jpg IMG_1138.JPG IMG_1137.JPG DSC03178_2.jpg
IMG_1136.JPG IMG_1140.JPG IMG_1141.JPG IMG_1142.JPG IMG_1150.JPG
IMG_1151.JPG IMG_1153.JPG IMG_1154.JPG IMG_1158.JPG
  IMG_1156.JPG   IMG_1157.JPG

 

Poprvé v životě se mi poštěstilo a měl jsem možnost osahat si Cadillac Escalade 1999, první to SUV od Cadillaca ve své historii. Až na vlastní oči jsem poznal o jak velké a robustní auto se jedná. Radost pohledět. Luxusní interiér vybavený světlou kůží s všitými znaky Cadillac, vykládání z pravého dřeva, video systém s výklopným displejem ve stropní konsole, on star system, klimatizace pro zadní část automobilu a jiné zajímavé věcičky korespondující se značkou Cadillac. Ideální auto pro denní potřebu.

 

 

 

 

 

  IMG_1098.JPG IMG_1099.JPG IMG_1100.JPG  

Další velmi povedený kousek, který sice nebyl určen na sprintování, ale o to větší byla radost na něm okem pohlédnout. Právě kompletně zrestaurovaný convertibl z roku 1969 v neméně povedeném metalickém laku "dark red maroon" byl více jak důstojným zástupcem značky Cadillac. Když se povede bude dělat i čest našemu klubu jako nový člen.

 

 

 

 

 

IMG_1161.JPG IMG_1162.JPG               IMG_1163.JPG IMG_1164.JPG

Asi těžko si představit klasičtějšího zástupce karosářského provedení Sedan, než Cadillac DeVille z konce druhé poloviny 70 let. Tento DeVille d'Elegance je luxusním provedením základního DeVille. Maximální výbava, nejpohodlnější sedačky, které jen kdy automobilový průmysl dokázal stvořit.

 

 

 

 

 

IMG_1108.JPG IMG_1107.JPG IMG_1129.JPG IMG_1110.JPG IMG_1106.JPG
IMG_1109.JPG IMG_1130.JPG IMG_1131.JPG IMG_1132.JPG IMG_1133.JPG

 

 

IMG_1134.JPG  

 

Buick Wildcat, po kompletním zrestaurování, černo černý lak, motor 7.0 V8, první majitel japonský velvyslanec v ČR za dob hlubokého komunismu. Co více dodat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A konečně pár fotek ze samotných sprintů. Dostatek aut, profesionální časomíra, dostatečná a kvalitní rovinka na místním letišti. Zatím pravděpodobně nejideálnější podmínky za celou historii srazů amerických aut. Našemu klubu dělal čest náš četný člen Honza s jeho 5.0 V8 červeným Camarem. Držel se statečně a porazil i leckterou konkurenci, pravda na zánovní Corvette C5 neměl nikdo a tak její vítězství bylo již předem očekáváno a posléze drtivě potvrzeno.

IMG_1105.JPG IMG_1102.JPG IMG_1103.JPG IMG_1104.JPG IMG_1101.JPG
IMG_1117.JPG IMG_1119.JPG IMG_1173.JPG IMG_1111.JPG IMG_1112.JPG
IMG_1113.JPG IMG_1114.JPG IMG_1115.JPG IMG_1116.JPG IMG_1118.JPG
IMG_1168.JPG IMG_1169.JPG IMG_1120.JPG IMG_1122.JPG
IMG_1124.JPG IMG_1125.JPG IMG_1126.JPG IMG_1127.JPG IMG_1128.JPG
IMG_1143.JPG IMG_1144.JPG IMG_1145.JPG IMG_1146.JPG IMG_1148.JPG
IMG_1149.JPG IMG_1159.JPG IMG_1160.JPG IMG_1174.JPG IMG_1166.JPG
IMG_1170.JPG IMG_1171.JPG IMG_1178.JPG IMG_1179.JPG IMG_1147.JPG
IMG_1167.JPG IMG_1165.JPG IMG_1172.JPG IMG_1175.JPG IMG_1176.JPG
IMG_1177.JPG IMG_1121.JPG